Warianty badań marketingowych

Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w zespół łączących się usług i korzyści. Pracujemy dla największych marek, realizując kompleksowe testy jakości obsługi konsumenta. Każdego miesiąca wykonujemy setki badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony oraz szanse i ryzyka na tle rynkowych konkurentów.

SecretClient to analiza jakości obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana podczas wizyty w punktach sprzedaży albo innych jednostkach obsługi kontrahenta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o ustalonej grupie docelowej klientów, odwiedza ustalony sklep, punkt obsługi, placówkę i wdraża założone scenariusze. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do założonych standardów, sposób zaprezentowania usług, umiejętność rozpoznania potrzeb klienta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą być podległe także: umiejętności handlowe, dostępność materiałów POS, schludność i porządek na terenie punktu. Dalsza część

Dodatkiem do analizy jakości obsługi jest powiązanie wizyt Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci podejmują kontakt z firmą korzystając z wybranych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, e-mail, poczta, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www. Tajemniczy Klient kontroluje jakość i szybkość kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Zakres usług SecretClient obejmuje także audyt uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla mocne i słabe strony akcji, dodatkowe możliwości oraz ryzyka, pomaga w sformułowaniu właściwej strategii premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród.

kasa
Autor: Times Square PR
Źródło: Times Square PR

Regularne sprawdzenia przeprowadzane podczas realizacji programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają sprawdzać czy pracownicy zależni właściwie używają program jako metodę do wsparcia sprzedaży.

SecretClient przygotowuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Rezultaty badań SecretClient podejrzeć można jeszcze w trakcie badania w systemie on-line. Dostarczają wartościowych informacji, mocnych podstaw do doskonalenia firmowych standardów obsługi.

Uzyskanie kolejnych informacji na rozpatrywany tu temat jest dla Ciebie sprawą nie cierpiącą zwłoki? Jeśli tak, to bez obaw kliknij ten link oraz tam zdobądź ważne informacje (http://mangata.com.pl/relacje-inwestorskie/prezentacje/).

Są użyteczne w programach motywacyjnych i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą 24 godziny na dobę. Oprogramowanie zawiera wiele opcji analizy oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do rezultatów ma miejsce na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pozwala to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, menedżerami (zobacz szczegóły w podanym źródle) regionalnymi, zespołami sprzedawców.

Zespół: kontrahenci doceniają naszą firmę za wieloletnie doświadczenie, zespół etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów aktywnych nie tylko w większych aglomeracjach, ale również w tysiącach mniejszych miast. Taka siatka wpływa na szybkość oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza koszty dojazdów. Audytorzy są objęci odpowiednio przygotowanym programem nadzorczym i lojalnościowym.
Więcej na
Innym atutem SecretClient jest dostęp do opinii milionów konsumentów wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg branż. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.
Źródło: www.secretclient.com

Comments are closed.