
Warianty badań marketingowych
Dodatkiem do analizy jakości obsługi jest powiązanie wizyt Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci podejmują kontakt z firmą korzystając z wybranych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, e-mail, poczta, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www. Tajemniczy Klient kontroluje jakość i szybkość kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.
Zakres usług SecretClient obejmuje także audyt uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla mocne i słabe strony akcji, dodatkowe możliwości oraz ryzyka, pomaga w sformułowaniu właściwej strategii premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród.

Regularne sprawdzenia przeprowadzane podczas realizacji programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają sprawdzać czy pracownicy zależni właściwie używają program jako metodę do wsparcia sprzedaży.
SecretClient przygotowuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.
Rezultaty badań SecretClient podejrzeć można jeszcze w trakcie badania w systemie on-line. Dostarczają wartościowych informacji, mocnych podstaw do doskonalenia firmowych standardów obsługi. Są użyteczne w programach motywacyjnych i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą 24 godziny na dobę. Oprogramowanie zawiera wiele opcji analizy oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do rezultatów ma miejsce na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pozwala to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, zespołami sprzedawców.
Wejdź na witrynę twórcy (https://www.leaderlogistics.pl/uslugi/logistyka-kontraktowa/) – tam znajdziesz sporo zajmujących treści, które poszerzą Twoją wiedzę na opracowany tu świeży temat.
Audytorzy są objęci odpowiednio przygotowanym programem nadzorczym i lojalnościowym.
Więcej na
Innym atutem SecretClient jest dostęp do opinii milionów konsumentów wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg branż. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.